Sensormatic Blog

Tek tuşla müşterinizin kalbine dokunun.

Mutlu bir müşteri deneyimini ortalama 2-3 kişiyle paylaşırken, mutsuz bir müşteri bunu en az 8-10 kişiye anlatıyor. Hatta “mutlu müşteri dostuna anlatır, mutsuz müşteri dünya aleme” diye de bir söz var. Burada mutlu müşteri deneyimi yaratmak kadar müşterinizin nasıl hissettiğini bilmek ve buna yönelik çözümler sunmak da büyük önem taşıyor. Durum böyle olunca müşteri memnuniyetini anında ölçen yeni sistemler ön plana çıkıyor. Sensormatic’in sunduğu müşteri memnuniyet ölçümleme çözümleri, mağaza içinde deneyimin yaşandığı noktada “tek bir tuşla” ölçümleme yapıyor. Genel memnuniyeti ölçmenin yanında, bu sistem sayesinde, belirlenen bir anket sorusuna da yanıt bulmak mümkün oluyor. Pratik kullanım özelliği sayesinde, sorduğunuz soruya saniyeler içinde cevap alabiliyor ve bunu rapor haline getirebiliyorsunuz.

Elektronik güvenlik sistemleri entegratörü Sensormatic’in sunduğu “Happy or Not” memnuniyet ölçümle sistemi, hizmet yetkinliğini ve müşteri memnuniyetini geliştirme programı olarak da tanımlanabilir. Personelin hedeflerine ulaşmasında, günlük perfomanslarını artırmalarında ve daha iyi bir müşteri deneyimi sunmalarında önemli bir motivasyon aracı. Müşteri memnuniyetini, servis kalitesini ve müşteri sadakatini geliştiren bu sistem, karar alma aşamasında yönetime de yardımcı oluyor. Şirketin rekabetçi yönünü güçlendirdiğinden kârlılığı da artırma imkanı sunuyor.

Kolay Kullanım ve Hızlı Geri Bildirim: 
Müşteriler, farklı beğeni seviyelerindeki ifade butonlarını kullanarak, hiç vakit harcamadan belirlenen anket sorusuna yanıt verebiliyor. İstenilen sıklıkta soruları değiştirmek de mümkün oluyor.

%100 Kablosuz Çözüm: 
Kablosuz olan cihazlar, kutudan çıkarıldığı gibi kullanılabiliyor ve istenilen noktaya yerleştirilebiliyor. İstendiğinde, cihazlar farklı lokasyonlara da taşınabiliyor.

Akıllı Raporlama Sistemi: 
Mağaza veya herhangi bir hizmet noktasındaki performansı otomatik, mobil cihazlar üzerinden de kolay incelenebilir ve sade e-posta raporlarıyla takip etmek önemli bir zaman tasarrufu sağlıyor. Tüm raporlar gerekli içerik ve belirlenen tarih aralıklarıyla ilgili birimlere sunuluyor. Daha kapsamlı bir raporlama geçmişi, daha kapsamlı analizler ve veri aktarımları için web tabanlı raporlama platformu kullanılabiliyor. (Örn: Zincir mağaza yöneticilerine yönelik üst düzey raporlamalar, mağaza yöneticilerine yönelik lokasyon bazlı raporlar, bölge yöneticileri için lokasyon bazlı ve bölgesel trendlerin takip edilebildiği raporlar…)

Happy or Not

1 yorum

  • üretici veya satıcı firma telefonu verebilirmisiniz happy or not